Dla użytkowników E-BOK
Jeśli chcesz założyć konto E-BOK
Wykonaj trzy proste kroki
1. Wejdź na stronę rejestracji
2. Wypełnij obowiązkowe pola i zatwierdź formularz
3. Po weryfikacji Twoje konto E-BOK będzie aktywne po 24 godzinach od założenia konta
UWAGA!
Zgodnie z regulaminem e-bok, paragraf 3: „Akceptacja usług i uzyskanie pełnego dostępu do funkcjonalności systemu jest jednoznaczna z rezygnacją Użytkownika z otrzymywania faktur w formie papierowej.”
Masz pytanie? – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
tel. 32 428 44 44
e-mail: bok@pwik.gliwice.pl
Pracujemy
Poniedziałek 7.00-15.00
Wtorek 7.00-15
Środa 7.00-15.00
Czwartek 7.00-17.00
Piątek 7.00-13.00
Dlaczego warto?
› Wygodne zarządzanie kontem – możliwość zmiany danych kontaktowych jak np. numer telefonu, e-mail, adres do korespondencji
› Szybki i stały dostęp do dokumentów – faktury i umowy stale pod ręką
› Bezpieczeństwo – przechowywanie dokumentów zabezpieczasz swoim loginem i hasłem
› Gwarancja terminowości otrzymywania faktury
› Płatności online
› Składanie wniosków drogą elektroniczną
› Dostęp do danych z odczytów wodomierzy
› Bieżące monitorowanie zużycia wody
Najczęściej zadawane pytania
› Pierwsze kroki – Jak zarejestrować konto?
Wejdź na stronę rejestracji. Jeśli masz podpisaną umowę za dostarczanie wody i odbiór ścieków przygotuj ostatnią fakturę (NIP w przypadku działalności gospodarczej) i wejdź na stronę rejestracji. Wypełnij formularz rejestracyjny, a następnie aktywuj konto klikając w link, który otrzymasz na swój adres e-mail. Możesz zalogować się do E-BOK korzystając z loginu i hasła podanych w procesie rejestracji.
› Jak zalogować się w E-BOK?
Wejdź na stronę główną. Wpisz swój login lub adres e-mail oraz hasło, które podałeś w procesie rejestracji i kliknij przycisk „Zaloguj”.
› Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła do konta w E-BOK?
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk „Zapomniałem hasła”. Zostaniesz przekierowany/a do formularza „Odzyskiwanie hasła”. Wpisz adres e-mail podany w procesie rejestracji. Zweryfikuj pole „Nie jestem robotem” kliknij i przytrzymaj przycisk. Następnie zatwierdź zgłoszenie klikając w przycisk „potwierdź”.
Następnie: Na Twój adres e-mail wyślemy link. Kliknij w niego i ustal nowe hasło na stronie. Teraz możesz się zalogować, używając nowego hasła.
Uwaga! link do odzyskiwania hasła jest aktywny tylko przez 1 godzinę
› Nie pamiętam loginu, jak go odzyskać?
Loginem może być twój adres e-mail lub poświadczenia konta google.
› Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
Upewnij się, że konto zostało założone i aktywowane w naszym serwisie. Jeżeli w dalszym ciągu masz problem z zalogowaniem, skontaktuj się z nami. Podaj dane, sprawdzimy przyczyny odmowy rejestracji.
› Moje konto jest zablokowane. Co mam zrobić?
Zasady blokady reguluje regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta
› Czy korzystanie z E-BOK jest bezpieczne?
Możesz mieć pewność, że Twoje dane są w pełni chronione. Połączenie z E-BOK zabezpieczone jest protokołem https.
› Jak zrealizować płatność online?
Kliknij w przycisk zapłać fakturę i postępuj zgodnie z wyświetlanymi komunikatami. Za bezpieczne płatności online odpowiedzialny jest serwis Przelewy24.
Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta | E-BOK