Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Dla użytkowników E-BOK

Zaloguj się do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

Jeśli chcesz założyć konto E-BOK

Wykonaj trzy proste kroki

1. Wejdź na stronę rejestracji

2. Wypełnij obowiązkowe pola i zatwierdź formularz

3. Po weryfikacji Twoje konto E-BOK będzie aktywne po 24 godzinach od założenia konta

Masz pytanie? – skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta
tel. 32 428 44 44
e-mail: bok@pwik.gliwice.pl

Pracujemy
Poniedziałek 7.00-15.00
Wtorek  7.00-15
Środa  7.00-15.00
Czwartek 7.00-17.00
Piątek 7.00-13.00

Dlaczego warto?

Wygodne zarządzanie kontem – możliwość zmiany danych kontaktowych jak np. numer telefonu, e-mail, adres do korespondencji
Szybki i stały dostęp do dokumentów – faktury i umowy stale pod ręką
Bezpieczeństwo – przechowywanie dokumentów zabezpieczasz swoim loginem i hasłem
Gwarancja terminowości otrzymywania faktury
Płatności online
Składanie wniosków drogą elektroniczną
Dostęp do danych z odczytów wodomierzy
Bieżące monitorowanie zużycia wody

Najczęściej zadawane pytania

› Jaki jest adres nowego serwisu E-BOK
https://ebok2.pwik.gliwice.pl

› Pierwsze kroki – Jak zarejestrować konto?
Wejdź na stronę rejestracji. Jeśli masz podpisaną umowę  za dostarczanie wody i odbiór ścieków przygotuj ostatnią fakturę (NIP w przypadku działalności gospodarczej) i wejdź na stronę rejestracji. Wypełnij formularz rejestracyjny, a następnie aktywuj konto klikając w link, który otrzymasz na swój adres e-mail. Możesz zalogować się do E-BOK korzystając z loginu i hasła podanych w procesie rejestracji.

› Jak zalogować się w E-BOK?
Wejdź na stronę główną. Wpisz swój login lub adres e-mail oraz hasło, które podałeś w procesie rejestracji i kliknij przycisk „Zaloguj”.

› Co zrobić, jeśli zapomniałem hasła do konta w E-BOK?
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij przycisk „Zapomniałem hasła”. Zostaniesz przekierowany/a do formularza „Odzyskiwanie hasła”. Wpisz adres e-mail podany w procesie rejestracji. Zweryfikuj pole „Nie jestem robotem” kliknij i przytrzymaj przycisk. Następnie zatwierdź zgłoszenie klikając w przycisk „potwierdź”.
Następnie: Na Twój adres e-mail wyślemy link. Kliknij w niego i ustal nowe hasło na stronie. Teraz możesz się zalogować, używając nowego hasła.
Uwaga! link do odzyskiwania hasła jest aktywny tylko przez 1 godzinę

› Nie pamiętam loginu, jak go odzyskać?
Loginem może być twój adres e-mail lub poświadczenia konta google.

› Nie mogę się zalogować. Co mam zrobić?
Upewnij się, że konto zostało założone i aktywowane w naszym serwisie. Jeżeli w dalszym ciągu masz problem z zalogowaniem, skontaktuj się z nami. Podaj dane, sprawdzimy przyczyny odmowy rejestracji.

› Moje konto jest zablokowane. Co mam zrobić?
Zasady blokady reguluje regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta

›  Czy korzystanie z E-BOK jest bezpieczne?
Możesz mieć pewność, że Twoje dane są w pełni chronione. Połączenie z E-BOK zabezpieczone jest protokołem https.

› Jak zrealizować płatność online?
Kliknij w przycisk zapłać fakturę i postępuj zgodnie z wyświetlanymi  komunikatami. Za bezpieczne płatności online odpowiedzialny jest serwis Przelewy24.

Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta | E-BOK

Informujemy, że z dniem 01.08.2021 r. uruchomiono nową wersję Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (E-BOK). Uległo zmianie działanie systemu oraz niektórych funkcjonalności, które mają na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach.
Dotychczasowa wersja z dniem 30.09.2021 r. jest niedostępna.