Aktualne zasady obsługi Klientów w PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach

W związku z sytuacją epidemiczną zachęcamy Państwa do bezpiecznego załatwiania spraw za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta EBOK, korespondencji mailowej, przesyłki pocztowej oraz kontaktu telefonicznego poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00.

Informujemy, że w związku ze stopniowym łagodzeniem obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa (COVID-19), począwszy od 12 lipca 2021 r. PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach możliwy jest kontakt osobisty z pracownikami PWiK w naszej siedzibie, po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu spotkania. Bez konieczności umawiania wizyty możliwe jest wnoszenie opłat w kasie.

Korespondencję oraz dokumenty można przekazywać za pośrednictwem skrzynki podawczej zlokalizowanej przy wejściu do budynku na ul. Rybnickiej 47.

Służymy pomocą i jesteśmy do Państwa dyspozycji:

Dział Umów | zawieranie umów
tel. 32 428 44 47 lub tel. 32 428 44 48

Dział Sprzedaży i Systemów Pomiarowych | odczyt licznika i wystawianie faktur
Klienci indywidualni
tel. 32 428 44 41
tel. 32 428 44 42
tel. 32 232 21 21
Klienci instytucjonalni
tel. 32 428 44 37
tel. 32 428 44 38


Informujemy o nowej usłudze e-faktura. Zachęcamy do zastąpienia tradycyjnej faktury papierowej e-fakturą, którą wyślemy na podany adres mailowy. E-faktura to faktura w formie elektronicznej – zawiera takie same dane i jest takim samym dowodem sprzedaży jak papierowa.

Wystarczy pobrać formularz, wyrazić zgodę i przesłać do nas:
e-mail: bok@pwik.gliwice.pl
lub na adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Gliwicach, ul. Rybnicka 47, 44-100 Gliwice
lub poprzez dostępną całodobowo skrzynkę podawczą Spółki, znajdującą się przy wejściu głównym, pod adresem ul. Rybnicka 47, 44-100 Gliwice.

Dział Windykacji | sprawdzanie płatności i zaległości
tel. 32 428 45 11

Dział Techniczny | uzgodnienia techniczne
tel. 32 428 45 04 – sprawy techniczne
tel. 32 428 45 02 – sprawy terenowo-prawne
tel. 32 428 45 14 – sprawy projektowe

Dział Inwestycji i Remontów | Inspektorzy Nadzoru
tel. 32 428 44 70
tel. 32 428 44 97

Pogotowie wodno-kanalizacyjne
Dyspozytorzy oraz służby techniczne pracują 24/h
Kontakt z dyspozytorem dyżurującym: tel. 32 231 49 82
Zgłoszenie awarii: tel. 994

Informacje o planowanych przerwach w dostawach wody i awariach można otrzymywać poprzez nową usługę – powiadomienia sms o przerwach w dostawach wody – po uprzedniej rejestracji.