Aktualności2020lipiecObsługa Klientów.
http://pwik.gliwice.pl//aktualnosci/707-obsluga-klientow.html

Aktualności

16 lipca 2020

Szanowni Państwo,

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach informuje, że w związku z ogłoszeniem stanu epidemii na mocy Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 roku na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, Zarząd Spółki wprowadził zasady w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Ze względów bezpieczeństwa od 23 marca 2020 r. Biuro Obsługi Klienta przy ul. Rybnickiej 47 będzie nieczynne do odwołania.


Nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście, dlatego prosimy o korzystanie z drogi korespondencji telefonicznej, elektronicznej, pocztowej.

Zapraszamy Państwa do kontaktu:  

Biuro Obsługi Klienta
ul. Rybnicka 47
44-100 Gliwice
tel. 32 338 71 71
fax. 32 232 31 35
e-mail bok@pwik.gliwice.pl

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)
https://ebok.pwik.gliwice.pl/

Centrala Telefoniczna
tel. 32 232 17 06 

Pogotowie Wodociągowo-kanalizacyjne
Awarie | bezpłatny telefon alarmowy 994 (czynne 24h/7)
Pogotowie | dyspozytor
tel. 32 338 71 50 (czynne 24h/7)

Dział Umów | zawieranie umów
tel. 32 338 71 77
tel. 32 338 71 88

Dział Sprzedaży | odczyt licznika i wystawianie faktur
tel. 32 338 71 12
tel. 32 232 21 21

Dział Windykacji | sprawdzanie płatności i zaległości
tel. 32 338 71 11

Dział Techniczny | uzgodnienia techniczne
tel. 32 338 71 40 - sprawy techniczne
tel. 32 338 71 16 - sprawy terenowo-prawne
tel. 32 338 71 86 - sprawy projektowe

Inwestycje i Remonty | Inspektorzy Nadzoru
tel. 32 428 44 70
tel. 32 428 44 95
tel. 32 428 44 97

Dział Ochrony Środowiska
tel. 32 338 71 38

Informacje o planowanych przerwach w dostawach wody i awariach publikowane są na bieżąco na stronie internetowej oraz dostępne są poprzez nową usługę powiadamiania sms o przerwach w dostawach wody po uprzedniej rejestracji pod adresem: rejestracja.pwik.gliwice.pl

 

 

w górę