Aktualności2020wrzesieńObsługa Klientów.
http://pwik.gliwice.pl//aktualnosci/707-obsluga-klientow.html

Aktualności

06 września 2020

Szanowni Państwo,

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach informuje, że w związku z ogłoszeniem stanu epidemii na mocy Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 20 marca 2020 roku na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, Zarząd Spółki wprowadził zasady w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.

Ze względów bezpieczeństwa Biuro Obsługi Klienta przy ul. Rybnickiej 47 jest nieczynne do odwołania.


Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą korespondencji telefonicznej, elektronicznej, pocztowej.

Zapraszamy Państwa do kontaktu:  

Biuro Obsługi Klienta
ul. Rybnicka 47
44-100 Gliwice
tel. 32 338 71 71
fax. 32 232 31 35
e-mail bok@pwik.gliwice.pl

Internetowe Biuro Obsługi Klienta (eBOK)
https://ebok.pwik.gliwice.pl/

Centrala Telefoniczna
tel. 32 232 17 06 

Pogotowie Wodociągowo-kanalizacyjne
Awarie | bezpłatny telefon alarmowy 994 (czynne 24h/7)
Pogotowie | dyspozytor
tel. 32 338 71 50 (czynne 24h/7)

Dział Umów | zawieranie umów
tel. 32 338 71 77
tel. 32 338 71 88

Dział Sprzedaży | odczyt licznika i wystawianie faktur
tel. 32 338 71 12
tel. 32 232 21 21

Dział Windykacji | sprawdzanie płatności i zaległości
tel. 32 338 71 11

Dział Techniczny | uzgodnienia techniczne
tel. 32 338 71 40 - sprawy techniczne
tel. 32 338 71 16 - sprawy terenowo-prawne
tel. 32 338 71 86 - sprawy projektowe

Inwestycje i Remonty | Inspektorzy Nadzoru
tel. 32 428 44 70
tel. 32 428 44 95
tel. 32 428 44 97

Dział Ochrony Środowiska
tel. 32 338 71 38

Informacje o planowanych przerwach w dostawach wody i awariach publikowane są na bieżąco na stronie internetowej oraz dostępne są poprzez nową usługę powiadamiania sms o przerwach w dostawach wody po uprzedniej rejestracji pod adresem: rejestracja.pwik.gliwice.pl

 

 

w górę